“E-mailmarketing? Nieuwsbrieven? Maar dat vinden mensen juist stom! Ik meld mezelf altijd meteen af.”
Oh ja? Sure?
Natuurlijk. Als je e-mailmarketing gebruikt als een grote hoop bij elkaar gezochte informatie die je verstuurd naar een lijst met adressen. Dat zijn meestal niet de beste nieuwsbrieven.
E-mailmarketing moet persoonlijk. Je moet 1 op 1 gaan denken. Alsof je naar elke individu een aparte mail stuurt. Mensen met rugklachten stuur je andere mailings, dan mensen die al jaren bij je komen voor hun enkel. Klinkt een beetje als de receptioniste bij je hotel die na tien dagen vakantie alsnog aan je vraagt of je komt inchecken. Beetje stom hè. Je kent je cliënten toch?
Het is dus een beetje onzinnig om iets te vertellen over een looprekje voor ouderen aan je jongste subscribers. En aandacht vragen voor je hardloop evenement aan je doelgroep van 65 en ouder is eveneens – uitzonderingen daargelaten – een beetje onzinnig.
Fysioeel gaat voor jou aan de slag met je nieuwsbrieven. Zorgen dat jij met enige regelmaat een nieuwsbrief stuurt die relevant is.
Wij zorgen voor een nieuwsbrief die gelezen wordt!
Wat wij voor jullie kunnen doen:
- Ontwerp Template voor nieuwsbrieven met bestaand beeldmateriaal in jullie eigen huisstijl.
- Inrichten Mailchimp account incl. database en segmentatie doelgroep.
- 1 x per maand telefonisch overleg over de content van de nieuwsbrief.
- Wij redigeren de content en voorzien de nieuwsbrief van relevant beeldmateriaal.
- 1 x per maand versturen wij een nieuwsbrief voorzien van interessante praktijkinformatie en algemene informatie.
- Maandelijkse rapportage nieuwsbrief en duiding resultaten.