Marketingcommunicatiestrategie

Je hebt zo’n mooie praktijk, maakt regelmatig reclame, stuurt af en toe een nieuwsbrief, zet wel eens wat op social media. Maar toch weet niet iedereen jullie te vinden. Hoe kan dat toch?
 
Belangrijk hierin is: welke boodschap vertel je? Op welke manier? En voor wie is die bedoeld? Hier zit hem eigenlijk altijd de crux. Veel praktijken hebben een prachtig verhaal wat ze allemaal in huis hebben. Maar het is zaak om te zorgen dat de doelgroep het interessant gaat vinden. Wat jij van je praktijk vindt, maakt eigenlijk helemaal niets uit. Wat je klanten van je praktijk vinden; dat dan weer wel!
 
Het is dus belangrijk om te weten wie je doelgroep is, waar ze geïnteresseerd in zijn en waarom ze bij jouw praktijk moeten zijn. Maar ook hoe je ze gaat bereiken! Het is zo zonde om tijd, energie en geld te steken in de verkeerde dingen. Met hagel schieten kunnen we allemaal. Maar het is maar de vraag wat en wie je raakt. Hoe gerichter je communicatie, hoe meer kans op voltreffers. En dat geeft juist energie!
 
Bij Fysioeel weten we als geen ander hoe we jullie doelgroep zo gedetailleerd mogelijk in kaart kunnen brengen en het unieke van jullie praktijk aan ze te presenteren.
 
Fysioeel. Specialisten in het zichtbaar maken van jullie praktijk!


Wat wij voor je kunnen doen:
  • Een intake voor een compleet beeld van jullie praktijk.
  • Kansen en bedreigingen voor de praktijk in kaart brengen.
  • Jullie merkwaarden onderzoeken en daar praktische invulling aan geven.
  • De doelgroepen specificeren.
  • ​Het gezamenlijk formuleren van de marketingdoelstellingen.
  • Een praktisch advies dat ervoor zorgt dat je koers houdt!




Afbeelding: Onze planmatige aanpak van jullie marketingcommunicatie!