Narrowcasting

Je hebt misschien nog nooit gehoord van dokter Treurenburg. Logisch ook. Deze dokter was enkele tientallen jaren geleden werkzaam in een klein kleidorpje aan de rivier de Waal. Zijn wachtkamer was zoals gewoonlijk weer eens tot het nokkie gevuld die ochtend. En de dokter kende zijn pappenheimers inmiddels wel. Het waren vrijwel altijd dezelfde. Vaak na een gesprekje met hem en wat knijpen en aaien over die bepaalde plek, was het meeste leed alweer verdwenen. Patiënten die geen eigen verantwoordelijkheid nemen. Jij kent ze vast ook.

Het was in de tijd dat de dokter nog veel hoger in aanzien was dan nu het geval is. De burgemeester, de dominee of pastoor, de notaris en de dokter. Die droegen een hoed. Je kent het vast nog wel van boekjes. Of je komt nog uit die tijd.

Wat dokter Treurenburg die ochtend deed: Hij vroeg in de wachtkamer wie de dokter wilde helpen met de po vullen voor de open haard. Vier mannen sprongen gretig op om de dokter een dienst te bewijzen.

‘Mooi’  zei hij. Als je klaar bent, kun je meteen naar huis. Want met die rugklachten valt het ook wel mee.

Bij gebrek aan wachtkamervermaak zoals dokter Treurenburg die ochtend wist te bieden is er narrowcasting. Vermaak, informatie, bewustwording. Is er iets wat je niet kunt met narrowcasting?

Hoe vaak zijn je klanten bereid om eerste rij te zitten voor jouw eigen voorstelling van je bedrijf die er toe bijdraagt dat ze graag bij je terugkomen? In de wachtruimte zit er niets anders op. Grijp die kans! Onze marketingstrategen maken samen met jou een narrowcastingprogramma waar je als praktijk daadwerkelijk je klanten toegevoegde waarde kunt bieden tijdens het wachten. 

Wij maken het wachten in jouw praktijkruimte weer interessant!

Wat kunnen wij voor jullie doen:
* Presentatie in jullie eigen huisstijl.
* Algemene informatie weerverwachting, nieuws e.d.
* Contentverversing per periode.
* Periodiek praktijknieuws