Als fysiotherapeut kom je elke dag je bed uit omdat je het mooi vindt om mensen van pijnklachten af te helpen. Je hebt een diepe fascinatie voor het lichaam en de briljante werking daarvan. Jouw dag is geslaagd als patiënten strompelend je behandelruimte in komen en huppelend naar buiten gaan. Dat is jouw drive! Dat is waar jij gelukkig van wordt. Helaas is het hebben van een eigen praktijk niet hetzelfde als het spelletje Sims. Ken je dat? Je bouwt een attractie en zodra je het toegangspad hebt aangelegd beginnen mensen als vanzelf richting jouw attractie te lopen en geld uit te geven.
Ondernemen is namelijk veel meer dan dat. Met 4.000 praktijken in Nederland op 17 miljoen inwoners betekent dit dat elke ruim 4.000 inwoners een fysiotherapiepraktijk tot haar beschikking heeft. Maar jij weet ook dat maar een klein percentage van die 4.000 ook daadwerkelijk gebruik maakt van fysio. Je zult moeten werken aan de zichtbaarheid van je praktijk. Of je nu wilt of niet. Men moet weten wie je bent en wat je doet. Want zodra ze je nodig hebben, moet je al top-of-mind zijn.
Daarom moet je in jouw regio bovenaan in de zoekmachines staan. Linksom of rechtsom. Doe je het niet, dan gaat men naar een ander die het wel voor elkaar heeft. En misschien rijden ze onderweg daar naar toe zelfs wel jouw praktijk voorbij.
- Daarom moet de buitenreclame van jouw praktijk op orde zijn.
- Daarom moet iedereen in jouw regio bij het woord "fysio" meteen denken aan jouw praktijk. En niet aan die van je concurrent.
- Daarom moet je bij nagenoeg elke mogelijkheid die mensen gebruiken om zich te oriënteren aanwezig te zijn. Zichtbaar!
Precies voor dit alles is Fysioeel opgericht. Wij zijn geen fysiotherapeuten. Wij zijn marketingstrategen! En wij nemen marketing net zo serieus als jij het menselijk lichaam doet. Wat wij doen?
Wil je eens kijken hoe jouw praktijk er voor staat? Doe
hier de check en ontvang van ons een voorstel hoe we je kunnen helpen!