Alles voor de zichtbaarheid van Fysiotherapiepraktijken
Direct hulp nodig? Bel +31 (0)418 700 538
Goede communicatie is misschien wel net zo belangrijk als een goede behandeling. Cliënten willen weten waar ze aan toe zijn, zich gehoord voelen en het gevoel hebben dat ze op de juiste plek zijn. En dat begint bij duidelijke, persoonlijke communicatie.
Als fysiotherapiepraktijk communiceer je op meerdere momenten met je cliënt. Wat je zegt én hoe je het zegt, maakt het verschil. Mensen waarderen het als je eerlijk, duidelijk en betrokken bent. Geen vakjargon of wollige verhalen, maar begrijpelijke taal.
Wel doen:
Niet doen:
Veel praktijken doen dit al, maar zo niet, begin er morgen mee: stuur een afspraakherinnering. Bijvoorbeeld via sms of e-mail: “Je afspraak is morgen om 15:00 uur. Vergeet niet een handdoek mee te nemen.” Dat voorkomt no-shows én straalt professionaliteit uit.
Je helpt cliënten niet alleen met je handen, maar ook met je woorden. Door helder, tijdig en persoonlijk te communiceren, versterk je de relatie en bouw je aan vertrouwen. En dat zorgt ervoor dat cliënten niet alleen komen, maar ook blijven en positief over jouw communiceren
Bij Fysioeel staan we 24 uur per dag, zeven dagen per week voor je klaar. Natuurlijk slapen we ook weleens, maar voor onze klanten hebben we altijd nog de speciale paniek-button.
Weten wat wij allemaal kunnen betekenen voor jouw organisatie? Neem dan snel contact met ons op. Bel of mail naar onderstaande info. Of vul het formulier in. We nemen binnen 24 uur contact met je op.